Reklamation

Reklamationsret:
Ved enhver henvendelse til os vedr; reklamation, skal som min. opgives et ordrenummer.
Kopi af faktura eller ordrebekræftelse skal altid medsendes ved reklm.
---------------------------------------
Du har 2 års reklamationsret i henhold til købelovens bestemmelser.
Batterier, el-pærer o.l. er ikke omfattet af reklamationsretten, da dette er forbrugsvarer.
For varer med begrænset holdbarhed fx fødevarer, elektriske pærer, batterier o.l., kan du kun klage indenfor den holdbarhedsperiode, sælgeren eller producenten har lovet.

OBS! Tilkaldes servicetekniker uden at der påvises fejl på produktet, er teknikerbesøget selv i reklamationsperioden at betragte som en betalbar ydelse.
MANGLENDE DOKUMENTATION DER GODTGØR AT PRODUKTET ER KØBT SOM NYT I DK INDENFOR DE SENESTE 24 MÅNEDER VIL UDLØSE OPKRÆVNING FOR TEKNIKERBESØGET.
---------------------------------------
Ved øvrige varegrupper er der på fakturaen anført hvor du skal henvende dig.
Reklamationer skal sendes franco til den af os anviste fabrikant/importør. net2kontant godskriver dine portoudgifter.
Er reklamationen berettiget returneres produktet uden forsendelses omlostninger.
Reklamation anerkendes ikke ved forkert anvendelse eller misbrug. Findes der ikke fejl på produktet, må der påregnes et eftersynsgebyr kr.300.-
Er du i tvivl, forespørg hos os:
---------------------------------------
Transportskader:
Ved leveringen skal du kvittere for modtagelsen og for at varerne er ubeskadigede. Hvis emballagen er beskadiget, skal du undersøge om varen er beskadiget inden du kvitterer. Er varen transportskadet, tager fragtmanden den med retur og ombytter den uden udgift for dig.

VIGTIGT!!! VED MODTAGELSE AF PAKKEN.

DET ER DIT ANSVAR!!! VED MODTAGELSE, NOTER ALTID PÅ FRAGTBREVET/PAKKESEDLEN HVIS DER ER DEN MINDSTE FEJL ELLER ANDET OMKRING EMBALLAGEN DER IKKE ER I ORDEN, SELV DEN MINDSTE FEJL PÅ EMBALLAGEN KAN VISE SIG AT VÆRE EN STOR BULE ELLER RIDSE PÅ PRODUKTET, HVIS DET ER NOTERET, SÅ VIL DER ALDRIG BLIVE TVIVL OM HVORVIDT EVT. FEJL ELLER SKADER PÅ VAREN, ER KOMMET EFTER I HAR MODTAGET DEN. HVIS I HAR VALGT AT FÅ PRODUKTET LEVERET UDEN MODTAGERKVITTERING OG DER ER SYNLIGE SKADER PÅ EMBALLAGEN, ER DET VIGTIGT I TAGER ET BILLEDE AT PRODUKTET INDEN I FLYTTER DET FRA DET STED HVOR DET ER BLEVET SAT AF, IGEN SÅ DET KAN DOKUMENTERES AT SKADEN IKKE ER KOMMET EFTER I HAR FLYTTET PRODUKTET. SELVOM EMBALAGEN ER PÆN BØR PRODUKTET PAKKES UD SAMME DAG SOM DET ER MODTAGET, VI ANBEFALER AT DER REKLAMERES OVER SKJULTE SKADER SENEST FØRSTKOMMENDE HVERDAG KL 12:00, DA DETTE LETTER BEVISBYRDEN OVER FOR TRANSPORTØR/LAGER VÆSENTLIGT

Er der ved modtagelsen synlige skader på emballagen og er der ikke umiddelbar mulighed for udpakning, skal du kvittere med forbehold på fragtbrevet. Evt. bed fragtmanden kvittere for, at skaden er set. Du er forpligtiget til snarest muligt herefter, at udpakke forsendelsen og straks give meddelelse til fragtmand hvis der er skader. Af bevismæssige årsager bedes du kontakte os senest førstkommende hverdag inden kl. 12.00.

Har du ved ordreafgivelsen givet tilladelse til at pakken må stilles, hvis ingen træffes hjemme, bærer du selv ansvaret for pakken, herunder transportskader. Her vil det ofte være en god idé at få leveret hos en nabo, arbejdsplads ect.
net2kontant.dk kan aldrig gøres ansvarlig for transportskader.

Brugsanvisninger:
Det tilstræbes som hovedregel at der medfølger brugsanvisning på Dansk eller som min. Skandinavisk,
dog kan der i enkelte tilfælde være tale om den af producenten vedlagte brugsanv. på andet sprog.

Specifikationer / Vejledninger / Arbejdstegninger
Alle oplysninger om vægt, kapacitet, pris, billedmaterialer, tekniske og andre data anført i netbutikken er udelukkende vejledende. Sådanne oplysninger er kun bindende i det omfang, aftalen udtrykkeligt henviser til dem. Forespørg altid inden de i shoppen viste tegninger / målskitser benyttes - eller afvent modtagelsen af produktet hvor opdaterede tegninger altid vil være vedlagt.

Værneting
Enhver tvist der involverer net2kontant.dk er underlagt dansk ret med byretten i Horsens, Danmark, som første retsinstans, medmindre præceptiv lovgivning tilsiger andet. Dette gælder også salg til udlandet, Grønland og Færøerne.

For hvidevarer er det importørens serviorganisation, der foretager garantireparationer. Du skal ikke indsende varen, da reparationer foretages på din bopæl. Du vil derfor få besøg af samme servicemontør uanset hos hvilken forhandler du har købt varen. 

NET2KONTANT APS - KONTOR OG ADMINISTRATION - VEDBÆKSALLÉ 93D - DK-8700 HORSENS - Telefon 6467 4528 - E-mail INFO@NET2KONTANT.DK - CVR 32325114 - NYKREDIT BANK: 8117-3067526
Vis kurv Skjul kurv 0,00 DKK Du har 0 produkt(er) i din kurv
DankortJCB (3D-Secure)Mastercard (3D-Secure)Visa (3D-Secure)Visa Electron

Tak

Følgende produkt(er) er nu lagt i kurven

Køb mere
Klik her for vores mobilside